Tisdag 20/10 - 2009

Hallåhallå!


Lite dålig uppdatering senaste tiden, sry för de..
Haft lite fullt upp.

Nu är det verkligen höst, brr..
USCH! Och egentligen borde man väl slänga på de där vinterdäcken man har, men för det krävs tid och lust och leka bilmeck med pappsingen.

Helt plötsligt är det glashalt,, då önskar man nog att man tagit tag i det där tidigare.
Men men..

Har beställt från asos.com här om dagen.
Första gången jag beställer kläder från nätet.
Är lite nervös för vet att om de inte passar, eller om jag inte gillart så kommer jag vara påtok för lat för att skicka tillbaka grejjerna,, och då blir de massa pengar slängda i sjön vilket är rätt onödigt.
Så vi bestämmer nu att de passar och att jag kommer gilla det helt enkelt!

Är äntligen ledig på Torsdag efter att jobbat 8dar i streck, sen är det jobb fredag och lördag och på söndag får jag sova ut :) Så, undrar vad man ska hitta på på lördag?
Blir väl troligtvis party, känns som man måste passa på när man väl är ledig.

November blir fullrulle,,
Jobbar 3 helger i rad de är bra med pengar. Me like! :)
Men är iallafall ledig så jag och Jojjo kan fira våra födelsedagar tillsammans en av helgerna :)


Nä hörrni, nu måste jag ta tag i mitt hår och föna de lite.
Har hört att man kan få svamp i hårbotten om man går runt med de blött förlänge,,
Undrar om det stämmer? Låter lite läskigt faktiskt..
Men måste föna de hur som helst för annars ser jag ut som en pudel när jag vaknar imorgon. ;D

Pussokram





Kommentarer
Postat av: Therese

Gud va bra att du har beställt kläder från Asos.com! Jag vill också men har heller inte vågat.. Var det lätt med betalning och allt?? Kraaam Therese

2009-10-21 @ 00:01:51
URL: http://baltzersen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åhh ska du jobba i helgen? Jippi!!

2009-10-21 @ 07:00:28
URL: http://gyllensteen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0