Torsdag 1/10 - 2009

Imorse när klockan ringde trodde jag halft att de va ett skämt.
Ville bara trycka kudden över huvudet och låssas som jag inte fanns på riktigt.
För om jag inte fanns, då betyder de ju att jag inte heller var tvugnen att kliva upp och åka och jobba?
Haha aa va verkligen skit trött.

Drömde en heelt galen dröm om en fyrkantig parkeringsvakt,, men orkar inte berätta det här.. Blir bara flummigt och invecklat om jag ska försöka få ner de på "papper".

Efter en del krångel på morgonkvisten med saker som inte stämde, så
var det äntligen dags för luunch :)
Dagen i ära lyxade jag och Sandra till det med våfflor, grädde och sylt!
Och jisses vad gott det var!

MUMS.

Imorgon är jag ledig, sen blir de jobb hela helgen.
Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0