Torsdag 29/10 - 2009

Shit va dåligt jag mår.
Vaknade med ont i halsen igår men tänkte att de är väl inte hela världen,, efter en halvtimme på jobbet blev jag helt slut och matt så gick hem efter 3 timmar..
Låg och kollade på nå politikersnack som pappa såg på och
däckade typ halv 3,, sen sov jag och vakna och sov och vakna till halv 9 ungefär..

De enda jag snappade upp från tvn va att de skulle kosta oss 13,000 i månaden för en förskoleplats om vi inte betalade det med skatten. De minns jag för de va så sjukt, vem har råd med det liksom?

Då va jag så grymt sugen på apelsinjuice så jag åkte till ellbe och köpte de,,
de va en pärs så när jag kom hem la jag mig i sängen och såg oskyldigt dömd och hällde i mig juice,, sen däckade jag igen. Och sov till 11 idag ungefär.

Nu är jag fortfarande lika förstörd men de måste ju vara fysiskt omöjligt att sova mer på ett tag nu.
Orkar inte göra nånting, har inte ens orkat äta nånting till frukost ännu.


Snart fyller jag år också,
herregud va gammal jag börjar bli.
Helt galet!

Ne nu får de räcka med min klagosång för tillfället.
Puss






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0