Måndag 28/9 - 2009

Denna helg som varit har varit tuff,,
Fredagen blev det utgång med Gunnar och Bobbin på hamn,,
eller först blev de en sväng förbi gravediggers och en drink med Ken, Carro och Crillson och sen blev det vidare till hamn..Sen blev det efterferre hos Freeman och jag kom inte i säng förrn halv 8 på morgonen.

Lördagen var jag en smula sliten, vaknade vid 2 tiden,, spenderade de första timmarna med kaffe och skitsnack med brorsan och farsan..

Sen blev det slänga in sig själv i en dusch och fixa till peruken och sen bege sig till Johan & Sofia för förfest..
Lagomt sliten kom jag dit vid 10 snåret, men efter några glas vin va man åter på partyhumör.
Planen va utgång på 550 men eftersom de va så sjuk jäkla kö där stack vi till hamn istället,, och där hade vi grymt kul! Dansade som dårar,, och satt på deras mysiga uteservering med palmblad och grejjer.
Klart bästa uteserveringen i Södertälje iallafall - Me like.

Efter allt detta blev de en sväng förbi kebaben och sen tillbaka till johan&sofia för efterferre..
Där krockade mina hjärnceller, eller kanske va de alkoholen?, för fick något ryck och bara låg och verkligen asgarvade åt ingenting haha. Men jag hade ju kul iallafall de måste vara de som räknas?

Söndagen vaknade jag grymt sliten på deras underbara uppblåsbara madrass. Alla kan man säga var måttligt bakfulla, de blev pizza och sen 2½ men maraton till halv 12 på natten då jag äntligen fann mina krafter till att gå hem till brunnsäng. Så slut har jag inte varit på mycket mycket länge.

Men sjukt kul hade vi iallafall!
Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0