Torsdag 24/9 - 2009

Min lediga dag! :)

Jojjo ringde på morgonkvisten och sa att hon var påväg hem till mig, för hon hade glömt sin mattebok hemma och orkade inte vänta på mig på stan.. Eftersom som de flesta vet har jag en tendens att vara lite seg i nyvaket tillstånd.

Så hon kom och så snackade vi en hel del skit och sen begav vi oss ner på stan, för att göra ungefär ingenting.
Fikade på baristan, som vanligt, eller rättaresagt käkade lunch och sen fikade vi.
Deras hälsotallrik är ju så man kan dö för (den med kyckling har inte smakat någon annan)

Sen gled vi runt en del på stan och gjorde ingenting vettigt faktiskt..

Vid 3 snåret började de bli dags för henne att bege sig hemmåt för att plugga matte, eftersom hon har prov på lördag kl 10 (Va e de för jäkla dag att ha prov?!)

Då bestämde jag mig för att terrorisera JC för hemma kan man ju inte vara när pappa röjjer vattenrören och stänger av vattnet, de blir man ju galen av.
Så åkte dit och snackade ännu mer skit, vi av kvinnligt kön är riktigt bra på de ska ni veta!

Och här kommer vi till den mystiska händelsen den här dagen.
Eftersom dom har två datorer, och jimmy är i skottland, så tänkte jag men skulle de inte va lite kul och lira cs. (Counterstrike, ett online spel du ska skjuta folk kortfattat.) Jag menar jag har inte spelat de på år och dar men tänkte att de skulle va kul och se vad man komihåg och vi hade ju endå inge bättre för oss.

Så jag trixar lite med mitt account eftersom jag som sagt inte spelat på mkt mkt länge så mindes jag ju inte vad jag hade för lösenord men efter ett tag kommer jag tillslut in. Byter lösenord till de jag brukar ha nu för tiden för att förhoppningsvis slippa gå igenom 480 olika lösenord en gång till nästa gång jag för för mig denna briljanta idé!

Iallafall så när man är inloggad så kan man ha vänner addade under en flik som heter friends. Så När jag hade loggat in så stod de fortfarande inte på Jc's dator att jag va inloggad. Dessutom hade jag inte en enda person under min ' friends lista ' .
Mycket märkligt tänkte vi, tills vi upptäckte att mailadressen på de account jag var inne på och de Jc hade under sin lista inte stämde överrens. Alltså de va inte helt galet för det var thatiger@hot.. Och eftersom jag heter ThatigeR lite överallt så skulle de kunna vara rätt logiskt. Men däremot så är min email adress något helt annat vilket gjorde de hela ännu lite konstigare.

Iallafall så då loggade jag ut och testade lite olika lösenord till de jag hette på Jc's lista, och så kom jag in på den också? Så på något MYCKET märkligt sätt har jag två CS account.
För det är ju inte direkt så att man går och köper ett till för skojskull!? Det är ju bara mycket onödigt.



Jag blir inte klok på hur detta har gått till.




Aja, imorgon är det jobb som gäller iallafall och sen blir det troligtvis utgång :)
Lördag är det hemmaferre som gäller, ska bli trevligt inte ofta någon har det längre!



Nu är de dags att sätta på värmemadrassen, gosa sönder missemjaoen lite och sen är de nog nattinatti!
Pussokram







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0