Torsdag 3/9 - 2009

HallåHallå!

Lite smyg seg med uppdatering här,, sorry för det!

Tänkte passa på att dra helgen en snabbis, eftersom de har jag ju helt glömt.. ( Eller kanske inte orkat? )
Eller tja fredagen såg jag mest tv och chillade för de va jobb på lördagen..

Lördagen blev de parta a'la Ken & Carro med ett stycke Chrillson också..

En hel del alkoholhaltigdryck senare tog jag och fröken Pyykkönen lift med en stackars liten 15åring på MOPED ner till bron för att därifrån vandra vidare ner till stanleys. Grabben verkade mer skärrad än nöjd över att ha två tanter på sitt vrålåk. Men spännande var det, har inte åkt 3 pers på en moppe på många år!

På stanleys dansade vi massor, och jag som inte alls gillar att dansa?!
Så de talar nog för att jag egentligen var en smula mer påverkad än vad jag trodde just då.

Ännu mer lite druckna kom Ken och mötte oss för att sen ta en taxi tillbaka till dom,
där Chrille hade förökat sig till 4 andra killar som jag aldrig tidigare sett.

Mådde som jag förtjänade på deras soffa dagen efter.
Men kul hade vi minsann! :)

Och nu får de faktiskt räcka med uppdatering tills jag har något vettigt att skriva igen.

Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0