Fredag 20/8 - 2010

He put that bottle to his head and pulled the trigger
And finally drank away her memory
Life is short but this time it was bigger
Than the strength he had to get up off his knees
We found him with his face down in the pillow
With a note that said I'll love her till I die
And when we buried him beneath the willow
The angels sang a whiskey lullaby.



Hallå hallå!

Fredagkväll.. Denna helg är det jobb som gäller,, sista jobbhelgen faktiskt!
På onsdag nästa vecka är sista jobbdagen.


Känns både kul och tråkigt att flytta.
Kommer sakna mina bejbs tokigt mycket.
Men ändå vet jag att de kommer gå super fint..
Vi har ju hållt ihop genom alla möjliga konstigheter,
speciellt Jojjo och alla hennes flyttar över halva Sverige.

Sen finns de dock vissa saker jag känner att jag gjort lite halvdant.. Mestadels av ren feghet.
För sån är jag.. Och nu känns det bara alldeles för sent nu att börja anstränga någon annan
stackares hjärnceller.. Eller så använder jag väl det också som ursäkt.. kanske..

Kommer hur som helst sakna en hel hög med små hjärtegryn!
Men kommer ju inte försvinna så långt bort..

De är välldans imponerande att jag faktiskt ska iväg,
har faktiskt för en gångsskull inte fegat ur!!

Idag har jag skaffat mig en hel hög med vuxen poäng iallafall.
Sattit pensionsspar on hold, ringt CSN och bett om intyg som jag ska skicka till facket för avgiftsbefrielse, ringt och beställt mobilt bredband och mobil abonemang (jag som aldrig skulle !) och gjort en massa annat nödvändigt.



I år har de hänt mycket jag inte trodde jag skulle hända..

  • Flytta hemmifrån skulle jag inte förrns katterna dött om några år.
  • Abonemang va ett jäkla onödigt påhitt.
  • Resa utomlands skulle jag göra vilket inte har hänt, iof är året inte slut än.
  • Köpt en pool som vi tjatat om i flera år utan reslutat - Tack vare storasyster -
  • Slösat alla mina sparpengar på möbler, planen var en långresa till vietnam för dem. Tur att man kan spara nya sen..
  • Sovit på en liten filt på massa kottar och sot i skogen, hejja husvagnsbarnet..
  • Varit på 'kollo' i småland.
  • Haft 2 bil inbrott
  • Förlorat 2 mobiltelefoner
Och säkerligen mer saker som jag inte kommer på för tillfället ..
Nä nu får de räcka med inlägg för den här gången,,
ha de bäst sötnötter!


Puss







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0