Onsdag 25/8 - 2010

Oj,, sista arbetsdagen idag..
Nu är man ledig, eller ja tjänstledig.

Även sista veckan i Södertälje,
kommer inte vara Södertäljebo längre..
Känns jäkligt märkligt!

Har gjort adressändring och fixat en välldans massa senaste tiden.
Samlat vuxenpoäng som aldrig förr..
Nu skulle de va skönt att få samla lite barnpoäng så man kommer i jämnvikt igen.
Men skola är väl iallafall nåt barnpoäng?

Oj vad jag kommer sakna folk.
Som tur är finns ju telefon.. och kära facebook..
Och så kommer jag ju vara tvungen att åka hit och hälsa på alla gosiga prickar
med jämna mellanrum..

Dock måste jag hålla mig lite när det gäller det,, kommer inte ha råd att åka till tälje varje helg direkt..
Men vi får fan ta och komma och hälsa på också!
Har både en jäkla skön soffa och en 120 säng ;)

Skulle behöva leta reda på något gammalt gosedjur,,
hur ska jag kunna sova där borta helt ensam utan mina missemjaoer?
Dom har ju sovit med mig de senaste 10 åren..

Jaja jag vet att jag är lite töntig,, but thats me =)

Nä nu måste jag ta och kramas me kudden,,
imorgon kommer ett flak hit så jag kan kassera en jäkla massa skit.


Drömsött
Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0