Lördag 11/12 - 2010

Tjihoo! :)

Druckit 5 koppar kaffe och är helt hyper.
Tycker klockan går ALLDELES för sakta, vill ha kväll - helst nyss!

För ikväll är det inflyttningsfest hos söta fröken Sandra och jag är jätte pepp! :)
Oj vad kul vi ska ha brudar

Tror jag känner mig extra peppad för jag vet att nästa helg kommer fuckas pga av att vi har
tenta i juridik i butik på måndagen. - suck -

Och oj vad tiden går snabbt, svisch sa det och straxt är det jul!
Det gillas, för det betyder att om tiden fortsätter springa iväg på de här sättet är den vår innan man hunnit tänka efter, vilket betyder att det kommer en sommar efter det!
Som alla vet fullkomligt ääälskar jag sommarn, och kommer nog spendera de mesta av sommarn hemma i
Södertälje.. vilket betyder att jag för en gångsskull slipper bli stressad över att komma hem.
För då har man tid att träffa alla, och slipper planera upp hela besöket.

Hoppas på en gigantisk skatteåtebäring så kanske man även kan ta en sista minuten i slutet av sommarn?
Någon som är pepp på det möjligtvis?

Nä nu ska jag slänga in mig själv i en dusch,
pussokram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0