Lördag 18/12 - 2010

De börjar närma sig,, på onsdag bär det av hem och oj vad mysigt det ska bli!
Längtar massvis..

Innan dess ska en tenta i juridik avklaras och även en övning.
Stör mig lite på att man lägger en övning till klockan 17 den 21dec när alla helst av allt bara vill åka hem,,
men får hålla mig till dagen efter helt enkelt.

Igår var det tacomys hos Sandra med henne och Anna.
Vi kikade på Kommisarie Späck, och de måste fan vara bland de sämsta filmen jag sett!
Den va så dålig så man visste inte om man skulle skratta eller gråta, och jag kan inte förstå hur alla dessa kända skådespelare kan gå med på att ens spela in något så kasst.

Sandra berättade att hon anmält mig till nåt tv program också,
hon va lite osäker på om jag skulle bli arg, men min reaktion va;
- Haha jasså? Vad är de? Jag är på på tok för kass när det gäller tv program..
Hon hade iallafall skrivit att jag gick butikschefsprogrammet för att kunna öppna nån sexshop sen, ja du vettefan.. Faaast även om dom skulle höra av sig skulle jag aldrig i livet delta, sånt där är inte min grej!
Hon är för söt hon, lilla Sandra..

Den 27de bär det av på kryssning med Mamman
Önskade mig en SPA kryssning med henne i julklapp så att vi fick umgås lite, kommer bli jätte mysigt!



Usch, nä nu är jag rastlös.. Försökte få Anna o åka med mig på julmarknad men henne fick man ju inge vettigt ur.. Tror jag tar mig en runda ner på stan, kanske kan hitta nåt till juldagen.. Risken är nog inte så stor men ändå.

Pussokram




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0