Lördag 4/11 - 2010

Hallå där!

Igår var en rätt händelserik dag, trots att jag bara va hemma praktiskt taget hela dagen.

Fick veta en sak som inte alls var speciellt bra, men blev inte heller förvånad när jag fick höra det heller.
Hoppas att de löser sig snart.. Får väl se hur de går.

Sen fick jag även veta en annan super härlig sak.
Blev lite ur blans när jag fick höra det, men blev inte mindre glad för de!
Hoppas allt går som det ska hjärtat, oj så spännande!
Du får ta och komma hit så får vi ta en rejäl filmkväll och prata massa skit,,
kanske lite längre fram även en tripp till vingåker! =)
Usch, kan inte riktigt släppa det! Tänk, vi är ju faktiskt vuxna nu!

Sen fick jag på kvällskvisten sms från J att jag skulle ringa.
Då stod han här på stationen och skulle vänta 20 min på tåget till tälje..
Så kilade ner dit en snabbis och snackade skit med J & M.
Och som han sa: "Vi ses fan på de mest märkliga ställena nu för tiden", och ja, jag kan inte annat än hålla med :) Sist va när jag hade tapetseraren här och var tvungen att rymma från lägenheten då åkte jag dit och hälsade på och nu här på en station som inte alls tillhör våra vanliga trakter..

Undra hur många man egentligen kommer ha kontakt med sen när man blir ännu mer vuxen, fler folk flyttar från stan och när de väl börjar skaffa kids och hus och så.. Jag tror det är lättare för vår generation då internet alltid finns, men ja.. Undra hur många som man om 20 år inte skulle känna igen om man gick förbi varandra på stan, Oj 20 år.. Då är jag fan 43(!) Nä usch nu ska jag sluta fundera på de här.. Haha, får ju panik..

Ja ännu lite senare på kvällen fick jag ett samtal från en killkompis:

Han: TACK!
Jag: Haha.. vad har jag nu gjort =)
Han: För att du är du och för att du finns.. Du har gjort så mycket för mig utan att du själv ens reflekterar över det. ( och mycket mycket mer som jag inte orkar skriva här)

Blev jätte glad över att få höra detta,
va inte länge sen jag fick det skrivet från en annan killkompis på msn (la ut konversationen här några inlägg tidigare)

De är ju fantastiskt underbart att man utan att tänka på det kan sprida glädje och hjälpa folk.. Bara för att jag är den jag är,, och ännu mer underbart att en del verkligen berättar det också.
Det värmer, och jag blev lika rörd denna gången. Visste knappt vad jag skulle svara..

Samtidigt blir jag imponerad över dessa två herrar, som till skillnad från många, vågar stå för de dom tycker och vågar säga det! Det finns alldeles för mycket människor som har svårt att berätta för andra att de uppskattar dem!
Men jag lovar, vill ni berätta något bra för en person så kommer den knappast bli arg - de bara värmen i hela hjärtat av att höra så fina saker om sig själv!

Ja.. funderar om man ska börja röjja lite här.
Idag kommer Thomas, Robert, Tommy och Matheus hit från tälje och hälsar på.
Hur det ska gå de är en annan femma, men de sa att de inte va kräsna och kunde sova på golvet om de va så.. Så vi får väl se :)

Sen får vi tillökning av sötnosarna Anna och Sandra, och deras vänner Sara och Mathilda också..
Blir mycket folk i min lilla etta, men finns det hjärterum så finns det skjärterum :)

Nu ska jag fylla på min kaffekopp,
ha de toppen! Puss



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0