Måndag 13/12 - 2010

Hallå där!

Ja ännu en spännande helg har passerat här i byn. :)

Inflyttningsfest hos Sandra stod på schemat,
välldans sköjj!

Kvällen inleddes med lite förfest delight här hemma med Anna och en hel hög med skitsnack,
vi flög även lite i min säng (ja fråga inte, men bilderna nedan förklarar väl de lite)
Sen traskade vi till Sandra, super trevligt!

Va ett jäkla bra drag,,
däremot väl ute på krogen fick jag hålla mig sysselsatt med att rymma från folk..
Va mycket märkligt folk ute.

En person gapade Södertälje! Och gav mig en stor kram o frågade : "hur är de gumman?"
Eh,, ja.. sett han ute förut på harrys en gång och då gjorde han likadant,, visste inte då och vet inte än idag va de är för lirare.. När jag frågar hur han vet var ja är ifrån skrattar han bara o säger att han har koll..

Sen hamnade jag mitt i ett gäng som jag inte ens riktigt förstod va de ville, den ena tyckte ja skulle dansa me han och den andra tyckte ja skulle prata, men blev räddad därifrån.

Efter att yrat omkring hamnade jag på dansgolvet där Anna försökte få mig att hälsa på en som heter Johan, men då va ja för less så bet han i armen, snurrade ett varv och försvann i vimlet..

Sen stod vi och dansade, tog en paus för ja va less på folk på dansgolvet så satte mig ner på en stol brevid.
Då dyker de upp nåt rikspucko som jag inte sett tidigare o försöker hångla med mig, usch då va ja less!
Min kommentar va väl ungefär: stick härifrån. Samma idiot dök upp utanför krogen också men då räddade Eddie (sandras pojkvän) mig.. Tack för det!


Ja,, meeen förrutom alla märkliga prickar denna kväll så va de en jäklans rolig kväll!
Grymt kul att Anna fick komma in på Statt, däremot förstod jag aldrig hur de gick till. =)
Sen delade hon taxi med batman hem (haha)
Tack för en härlig kväll brudar! :)

Här kommer lite bilder jag snott från facebook.
Pussokram










Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0