Onsdag 1/12 - 2010

Tjenare.

Fick ett mail idag, ifrån modekungen.se
Det är en onlinebutik där man kan shoppa kläder och lite sånt.

Inge konstigt med det, men de första jag får se är en bild där en sitter och ser helt trashad ut och sitter och röker. Ska det föreställa trendigt? Jag blev faktiskt förbannad när jag såg det,
tänk på alla dessa små kids som sitter och läser bloggar och klickar omkring på mode sidor. Ska det föreställa häftigt att röka? Ja, jag är själv rökare (och det är ingenting jag tycker är häftigt, det är bland det mest idiotiska jag börjat med)

När jag sedan klickar mig in på sidan kommer bild nr 2 upp på startsidan.


Nä, det kanske bara är jag. Men jag blev på riktigt arg när jag såg de här reklamerna..
Det är alltså det här som modekungen.se vill bli förknippat med, tobak, gift och allmänt äckel!
Vidrigt företag enligt min mening.








Kommentarer
Postat av: Storasyster

Halloj!



Jag förstår att du blir upprörd över dessa bilder, dom är HEMSKA!!!!



Puss

2010-12-03 @ 10:36:30
URL: http://www.freewebs.com/winonasdiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0