Tisdag 7/12 - 2010





Hallå där.

Helgen var spännande,
men blev inte så jäkla trångt som jag hade oroat mig för :)

Fast jag kan inte riktigt släppa de, dom tog taxi från Harrys. ( tar 5 min att gå ungefär )
Tar längre tid, krångligare väg.. ja.. De är inte att föredra iallafall, haha.

Japp, för tillfället sitter jag här helt yrvaken och dricker morgonkaffe, de är ett jädrans bra påhitt! Så ni vet.
Ska börja röra mig mot tåget snart, har snott med mig Anna så vi ska åka till Norrköping och julhandla.
Finns ju, som jag säkert tidigare nämnt, inte så många butiker här i stan..


I helgen blir det inflyttningsfest hos Sandra, jag är pepp =)
Nu ska jag se över min inneboende jag fått på hakan, se om den går att göra något åt för ont som fasiken gör de iaf.

Puss på nosen

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0