Fredag 22/1 - 2010

Detox dag 10.

16:40

Tjabba tjena hallåå.. :)
Imorse va de upp tidigt igen,,
Åkte och mötte upp Jojjo på morgonkvisten och
gick och gjorde de där cellprovet flickor födda 87 ska göra nu.
De gick bra, jag överlevde ju iallafall..

Sen gick vi in på ett café och drack te och väntade på att affärerna skulle öppna,,
och sen gled vi omkring på stan en halv evighet.

Käkade lunch på nancys,, dock blev de lite omständigt då
jag åt en kyckling sallad, utan pasta lr dressing lr något..
Smyg torrt va de men jag blev ju mätt iallafall..

Inhandlade födelsedagspresent till min systerdotter som fyller 20 nästa vecka,
köpte en vit klänning som jag inte riktigt vet när jag ska ha men den va fin o billig,,
köpte en parfym sarah jessica parker (någon jojjo iallafall visste vem de va) för åhlens hade halva reapriset på några utvalda parfymer och de va den som luktade bäst..

I helgen är de jobb som gäller,,
Snart är det löning också,, POSITIVT! :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0