Lördag 16/1 - 2010

Detox dag 4


10:48

Sry för den dåliga uppdateringen igår, men hade inte riktigt tid/lust att sitta vid datorn så speciellt mkt igår efter jobbet. Var en aning smyg trött.
Nu har jag nyss klivit upp och sitter och dricker min citron.
Efter den ska jag besöka damernas och sen ut på en morgoncigg
och efter det är det dags för morgonshaken!! LUCKY ME - för den är ju så otroligt god ;O
Men nu tror jag att de jobbigaste dagarna är över,, de tre första.
Eller ja man kan ju iallafall HOPPAS!

18;12

Jag och syrran gjorde ett försök att se filmen Gremlings,,
men efter en ganska lång bit in i filmen däckade vi båda två. :)
Jag röstar för att vi iallafall va jätte söta när vi låg när och snusade i hennes soffa!
vid 3 tiden åt vi PoP soppa (potatis o purjolöksoppa) som vi hittat ett recept på i topp hälsa tidningen,,
deär även där vi hittat själva detoxen från början.. Och sen utvecklat det lite med tips från uffe på Levfrisk.
Nä nu är min plan att hoppa in i en dusch,,

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0