Måndag 25/1 - 2010

Detox dag 13

19:39

Är jätte hungrig, väntar på att en fyld paprika ska bli klar i ugnen..
Mums!!

Jobbat idag 13-19 och innan de hann jag även med att köra lite wii fit.
Folk verkade verkligen som de tuggat på en kaktus idag,,
borde inte folk vara glada de är ju löning! =)

Imorgon är det tisdag,, vilket betyder att efter det kommer onsdag!!
Då är detoxen över TJIHOO!! Och jag får äntligen dricka morgonkaffe,,
längtar som en dåre kan jag erkänna.

Längtar också till lördag när Alexandra och Jc ska ha födelsedags partajj :)
Lokal hyrd och Marcus får äran vara kameraman för han skulle endå vara nykter.

Nä nu är nog mitt käk klart,,
so long fuckers!























Längtar efter sol och värme som en idiot,
så nu blir de en härlig bild upplaggd bara
för att göra mig själv avunsjuk!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0