Onsdag 13/ 1 - 2010

Detox dag 1.

Nu är det nytt år, och jag, syrran och kusinen har bestämt oss att köra en detox 2 veckor ännu en gång.
Med start idag!

10;32
Än har jag inte hunnit med så mkt,,
vaknade och drack ett glas nypressad citron utspädd med lite vatten,
för att sen till frukost äta 2 skopor ultra clear, 1 msk psyliumfröskal vatten och lite bär som jag mixade ihop till en shake.
Inte direkt gott, men kom på att förra året körde vi dessa med en banan i, så planen för nästa är nog att slänga i en banan också. :)

13:12
Nu har jag precis kommit hem från massage hos Uffe på Levfrisk,,
fick ta min storasysters tid idag. Tacktack!!
Slängde i mig en banan de första jag gjorde när jag kom hem och nu är det alldeles straxt dax för lite wookade grönsaker.

Än sålänge har jag inte alls kännt att något är speciellt jobbigt,,
eller ja lite jobbigt va de  att inte få dricka morgonkaffe imorse, men den sura citronen väckte en till liv lite iallafall.
Nu är det matdax och nog med uppdatering för tillfället.

21:17

Ont i huvudet som satan,,
somnade i Liselotts säng en stund efter massa super mario spelande.
Ska nu äta lite broccoli, morötter och haloumi ost.
Sen blir det lite slappande framför tvn och sen sova då jag ska upp kl 6 imorgonbitti
för att lämna in bilen hos verkstan.

So long.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0