Söndag 10/1 - 2010

100110 ;)



Hallåhallå.

Hela helgen har spenderats med jobb,,
och mer blir de framöver.

Imorgon ska bilen besiktas, och egentligen skulle jag också besiktigas hos doktorn men de har jag inte tid med..
Så på morgonen ska bilen gå igenom hos besiktningen och sen ska man fara till jobbet för ett lagomt jobbigt pass, 10:30 - 23:00 ,, TJIHOO!! Inventering,,
Men, de är ändå rätt positivt.. Jag menar på Willys tiden var ju inventeringen alltid på Nyårsdagen,, då var man inte pepp på att räkna varor kan jag säga!

På tisdagkväll efter jobbet blir det även tillfällig flytt till storasyster. :)
Onsdag så börjar vi detoxa (Ja iår igen) i 2 veckor,, både längtar och fasar över det..
Man har ju fallit lite de senaste månaderna på året. Så de måste tas igen,,

Ja nu har det iallafall blivit en liten uppdatering här,,
Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0