Söndag 17/1 - 2010

Detox dag 5.

11:39

Vi är så tok duktiga måste jag säga!!
Detta går som en dans på rosor,,
ibland sticks det såklart.. Men de är bara att hålla humöret uppe!
Har precis slängt i mig min shake och min citron juice..
Igårkväll gjorde vi morotstavar, gurkstavar, paprikastavar och klyftade upp en apelsin..
Grönsakerna dippade vi i gucoamole :)

Idag är schemat hem och hämta tvätt, har tvättat mina jobb kläder,,
sen ska jag förbi o träffa ken o carro en snabbis.
Och klockan 21 ska jag se Falk på 4an,, de är mina planer.. =)

17:24

Hänt en del så jag börjar helt enkelt från början.
Först wii fit'tade jag en halvtimme innan jag skulle åka hem för o hämta mina jobbkläder,,

när jag kom ut till bilen så upptäckte jag att jag haft inbrott i bilen IGEN! - morr -
Och såklart dum som jag är så hade jag laggt fronten till stereon under sätet,,
var för lat för att ta in den o tänkte att om man ser från början att de inte e nån stereo i så kanske man skiter i att göra inbrott! Men jora, de orkade idioterna såklart.. Så nu har jag blivit av med två stereor på mindre än en månad! Blir tokig.. Dessutom tog dom mitt nyinkpta usb minne som jag laggt all musik på,, och även alla mina cd skivor som hängde på solskyddet. Och sist men inte minst en flaska kylarvätska.. LUCKY ME!

Efter att varit hemma gosat massa med katterna och hämtat tvätten, blev de att åka hem till Ken & Carro.
Två koppar te och ett äpple och en massa massa prat..
Sen blev de ett äventyr med Carro till Salem för att lämna en skiva,, och ännu mera prat..
Blev lycklig av att se att dom trots allt som hänt endå har en gnutta livsglädje och att tjejen pratade så mycket om allt som hänt. Ingenting blir ju bättre av att hålla allt inom sig.
Nu har jag precis kommit hem till syrran igen, slängt i mig en banan och snart så ska vi äta ugnsbakade rotfrukter och gucoamole. (vet inte hur de stavas)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0