Söndag 3/1 - 2010

Jag är alldeles för gammal för de här!


Nyårsafton firades först hos Bobbin, sen vidare till weda till en lokalfest.
Senare blev det en sväng förbi nån i grusåsen och så avslutades kvällen hos Bobbin igen.
Roligaste var när några invandrare i en bil i BC försökte locka med sig Joel.. Först slängde dom godis på han och sen försökte dom locka han med sprit.. När inte de heller fungerade så sa dom att dom kunde köpa honom för en ipod! :) Tyvärr tyckte vi inte alls att de va en bra idé just då, men så här i efterhand? Man kan alltid ha nytta av en Ipod ;D
HAHA! Ne skämt och sido,, de va en trevlig nyårafton iallafall..

Fredagkvällen spenderades i baksätet, skrattandes åt Micke och Bobbin som skulle försöka ragga brudar.
De gick inge vidare för dom! ;) När dom väl tagit mod till sig, vevat ner bilrutan och Micke skriker HEEJ till dom stackarna så ska Bobbin som kör fordonet stanna,, men halkan gjorde så vi bara gled förbi dom när han tvärnita och vi såg säkert ut som riktiga idioter.. Själv satt jag och gömde mig bakom en jacka alldeles för generad för att orka titta på dom. HAHA!

Igår va de fullrulle igen då Micke fyllde 24. Grattis grattis!
Och nu är jag så trött att jag skulle kunna somna ståendes.
Somnade väl vid 8-9 i morse och fick sen dra upp mig själv vid 14 för att gå hem..
Men de va solsken vilket gjorde bakisdagen mkt bättre! :)
Hör och häpna, jag tyckte faktiskt de va skönt att GÅ ute i iskylan,, bara för att solen sken!
Jag vet jag blir nästan lite chockad över mig själv..

Ne fan nu får de va nog för
det första inlägget iår.

Gott nytt år på er allihopa!
Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0