Tisdag 19/1 - 2010

Detox dag 7

11:00

Godmoorning sunshine :)
Idag är det dag 7, vilket betyder att imorgon får vi börja äta kycklig och fisk!
Yummie.. :)
Har nyss druckit min citron och ska snart göra min shake.
Usch e faktiskt inte alls direkt peppad på att skriva nånting just nu.
Börjar jobba kl 14-20;15 så har ni tur kanske jag orkar skriva något ikväll.

16:19

Blev visst en liten lunch-middag uppdatering också,,
Har precis ätit lite pop soppa, och nu ska jag dricka chai té. :)
Ikväll ska jag tilllaga lite lax när jag kommer hem till storasyster som jag ska ha i matlådan imorgon! Vilken LYX! :) Kommer va jätte nöjd imorgon när jag har lunch,, hehe..

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0