Torsdag 14/1 - 2010

Detox dag 2.


07:34

Har precis varit och lämnat bilen på verkstaden.
Innan jag åkte drack jag ett glas nypressad citron utspädd med lite vatten och
min shake gjort av; ultra clear, psyliumfröskal, banan, vatten och kakao.
Tror jag ska lägga mig och glo lite tv nu,, ska bara checka travian först.

12:25

Har precis varit ute och kissat Diva..
Ekolådan kom tidigare så har ätit ett äpple och en mandarin, mums.
Fortfarande ont i huvudet men inte lika hemskt som igår iallafall.
Syrran ska också få tillbaka sin bil idag som även den har varit på verkstan.
Har fördrivigt morgonen i soffan och kollat på två filmer, som jag inte kommer ihåg va dom hette.
Orkar inte gå och kolla..
Är fortfarande tok sugen på att se avatar 3D på bio,, måste bara hitta något bio sällskap som också vill se den.

16:01

Hallåhallå.
Nu har båda våra små pärlor fått komma hem,,
Lottans gick på 8,700:- och jag har inte fått pris ännu,
ska åka dit på lördag och betala.
Dock va de nå annat de va fel på också,, nå hjullager som han tyckte jag skulle komma tillbaka med när jag hade tid för just nu är de ju besiktningsfelet som gäller.
Ska snart äta lite vildris, lök, morötter och hariconverts. :)
Dock tar riset 45 min och koka(!) så det tar sin lilla tid.
Planen är väl att ha ris, och nånting i matlådan imorgon till jobbet..
Kommer vara en tuff dag imorgon då jag är helt slut i hela mig,, men sen är jag ju leddig lö + sön så hoppas att jag piggnat på mig till nästa vecka.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0