Lördag 31/7 - 2010

Hallå där!

Vet att jag varit jäklans kass på att uppdatera bloggen nu när semestern börjat..
Varit massor av festande..

I torsdags köpte jag en ny dator, laptop.
Behöver ju ha de om jag ska börja plugga,, och här snålades de inte.
10lax gick min nya kärlek på.. Nu ska det bara fixas mobiltbredband också,, blir nog kombination från tele2, mobilabonemang kompis och bredband 10mbit för 229:- lutar de åt just nu iaf.

Igår tog jag mitt pick och pack och åkte ner till Värnamo på obestämd tid.
Här är jag nu,, och idag har de varit solsken och mys..
Lekt i apladalen och hälsat på johannas små syskon Leo o Angelika idag.. Och så har vi gått på marknad. :)

Vi bor som i ett litet kollo, haha!
Jag, jojjo, jocke, bettan, caroline, daniel och viktor.. i 2 rok inne nån lånelägenhet i stan :) haha
Kan bli lite spännande emellanåt fullrulle.

Pussokram på er!







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0