Onsdag 7/7 - 2010

De här två lediga dagarna känns det som jag fått massvis gjort! :)
Igår var det tandläkarbesök, lite tandsten som han tog bort annars va dom fina..
Efter tandis blev det ett besök med mitt slitna hår till frissören,, 270:-!

Vad har hänt egentligen, hur dyrt kan det vara att klippa sig egentligen?
Kostade det inte en hundring nyss?

Idag har jag försökt ge mig på min bil,,
och all rost som flyttat in oinbjudet.
Fast, de här va väl inte riktigt min grejj kanske,,
tänkte passa på att försöka göra de nu när pappa är borta
och jag kan gugga i lugn och ro utan att vi ska slita av varandra håret..
Men, ja.. :) Äsch är man ett stort barn så är de väl tillåtet att bilen ser ut som en kladdbok?
Med det menar jag en såndär ritbok man har när man är liten, där strecken är förmålade och man sen ska färglägga själva bilden :)

Förutom de har jag iallafall tvättat min pärla idag,,
och så har jag jobbat på att få bort den vackra bikiniöverdelen som solat sig fast på mig.
Skulle ju kunna blända någon, haha!
Så har solat och badat vattenpöl, mysigt värre!

Snart kommer Alex hit och umgås,, dom åker ju
till åland på lördag och idag är min sista lediga dag på 7 dagar..
Så vi får passa på då :)

Nä, nu ska jag överge datorn för nåt vettigare.
Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0