Torsdag 15/7 - 2010

Fick veta något idag,, som gjorde mig lite ur balans..
Och nu är den stora frågan, ska jag våga? skulle jag fixa det?
Alla små söta sjöstjärnor som bor här klarar jag mig utan dom?

Jag vill ju faktiskt ifrån den här stan,
fast vill inte ifrån folket som bor här.

Men katrineholm är ju inte direkt världens ände heller,
äsch jisses va jag har beslutsångest nu.

Om någon har ett tips om nån lägenhet som är till uthyrning där,
hojta gärna till,, bra att kolla i förväg för säkerhetsskull..
Om jag skulle få för mig att våga.

Usch, jag har faktiskt lite ont i magen.
Hm, nä nu ska jag ha lite kärlek med solen igen, <3
ska iväg och bada med ken, Carro och Eveline. Myspys!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0