Fredag 18/6 - 2010

Hallå där!

Igår var jag ambitiös,,
satte igång och skulle försöka leka med photoshop
för att få ordning på mi blogg,
det kan ju inte vara höst jämt?
Dock var de jäklans klurigt, oj vad jag har glömt bort hur man gör vissa saker!

Btw lunarstorm ska läggas ner.. så ni vet om ni är som jag och har kvar skiten för att ni har så mkt gamla bilder, inlägg och annat roligt som ni vill ha kvar.

Ja html koderna i paletten var inte dom dom brukar, man kunde bara trycka på en nyans av blå,röd,rosa,grön osv.
Så fick söka på google, hittade något men egentligen inte riktigt vad jag va ute efter.
Så nu är min blogg jätte rosa och tjejjig tills jag orkar försöka göra något åt det,
lite söt vart den väl åtminstone..
Men de va en massa hjärnaktivitet i mitt huvud och en hel del trixande och fixande för att komma ihåg vilka html koder som är vilka kan jag berätta.

Jag vill göra något äventyr,,
Nån borde fånga mig och dra iväg mig på nåt sjukt tycker jag! :D
Nu är jag faktiskt tokigt less på det här,, enorm tristess!
Kan det inte bara hända något ovanligt? Eller iallafall något en smula förvånande,
något iallafall istället för ingenting? Vafan det är sommar,, hallå!
Vad gör ni folks egentligen??! Innan ni vet ordet av så är det vinter igen,,
och så funderar man över vart sommarn tog vägen..

Nä jag får väl åka utomlands, slå upp ett litet tält nånstans vid en sjö, fiska och leva som Snusmumriken.
Har jag en jäklans tur kanske jag iallafall får besök av snälla troll som vill ut på äventyr!

Nä nu ska jag snart kila till jobbet,,
och efter det blir det fest med Jojjo och Sofia, mina bejbs - Oj vad jag tycker om er!

Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0