Lördag 12/6 - 2010

Solen,, kss, kss.. Vart är du?
Hur fan lockar man på en sol..
Hm, skeptisk till kss kss iallafall.

Men nu har halva juni gått,
jag börjar bli nervös.

Hallå!
Vart är ölen och all grillning?
Jag vill tälta och ta nattdopp!
Jag vill ligga och plaska omkring som en strandad säl på en
flytmadrass och göra saker!!
Herregud,, jag blir ju fasiken nervös snart.

De va fasiken bätte förr,
då kunde man sitta ute nånstans en tisdagnatt och
festa till det och sen gå och bada vid flytbryggan.
Man träffade på folk överallt och ingenstans alla var utomhus!
Nä nu tycker jag folk är alldeles för vuxna för sitt eget bästa.
Nej nej, jag är inte alls bitter ;D

Bättre blir det inte av att se hur tokigt billiga flygbiljetter ryanair har nu.. Till den 14de juni,,
man måste alltså boka innan det och sen åka i juli typ..
Bara ett ex. Venedig 1400:- för 2 pers,, dock bara flygbiljett men vafan.. Vi åkte ju husvagn till italien jämt förut de finns ju campingplatser,, med pooler och allt som behövs Bara att slänga upp nåt fult litet tält om man nu vill leva billigt :)

Ja nä nu ska jag väl sluta fantisera här,,
längtar som en tok till jag har semester iallafall.
Inte för jag har den minsta aning om vad jag ska göra då,, men..
Då jävlar ska de vara sol, annars ska jag uppfostra vädergudarna så dom ångrar att dom föddes! ;D

Puss




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0