Lördag 5/6 - 2010

Igår tog min systerdotter Alexandra studenten. Grattis!
Firades på torekällberget med utspring,, sen mat och alkoholförtäring hemma
hos oss i vår trädgård. Sen blev det utgång på hamnmagasinet..
En hel del akohol senare skulle en onykter Jenny trava ner för backen från hamn,,
håller på och drutta på ändan så kör en knäglid på asfalten/gruset bara för att jag är så cool! (Eller för att jag skulle försöka att undvika att ramla helt och hållet)
Tur att ja va skapligt onykter,, för blod och ajj ajj är inte min starkaste sida ;)
Väldigt töntig när det gäller sånt.

Tagits en välldans massa bilder,,
men de va alldeles för många för att jag skulle orka pilla med alla
nu på en gång,, men några kommer upp här nu iallafall :)
Resten får ni vänta på tills senare.
Men jag måste säga att min gudson Ludde måste vara en
av de sötaste små odjuren som vandrar i ett par skor!

Idag har jag varit på utflykt.
Åkte med Bobbin till gnesta för en massa marknader och ståhejj,
och gled omkring massa långt ute i skogen i alla möjliga små hörn av landet.
Tur att nån hade nån koll, själv var jag mest vilse och hade lika gärna
kunnat vara i Bangladesh.

Yes nu sitter jag, tokigt utråkad..
men ska jobba imorgon så de blir väl till att tvinga sig själv
att krama kudden om nån timme.

Pussokram





Jag & mina systerdöttrar   Grattis sötnöt!



Sötast!                                 Jag & Ludde


Bästa studentkatten ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0