Måndag 28/6 - 2010

Min fot gör jätte ont!
Vaknade imorse med svullen tå, nu är hela trampdynan svullen.
Blir ju less!

Kan man springa omkring massvis i sömnen så man lyckas stuka halvafoten utan att vakna?
Hur i helskotta ska jag kunna ha mina arbetskor imorgon hade min fot tänkt?
SUCK!

Idag har det blivit kaffe med storasyster,,
sen ut till malmsjön för bad och solmys med min söta fröken Ljungström. :)
Sen lyxade vi även till det med pizza på cesars, goos!

Nä nu orkar jag inte skriva nå mer,,
jag har ju smärta i min fot!

Puss


Kommentarer
Postat av: Bea

Det kan vara att du har fått en inflammation i foten, då brukar det kunna kännas så. Att du har belastat foten fel under dagen t.ex. som man ofta gör på sommaren när man går i platta ballerinaskor och liknande. Prova och smörj lite zon-gel på foten och se om det blir bättre :))

2010-06-30 @ 09:32:13
URL: http://bbeeaas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0