Måndag 7/6 - 2010

Hallå där!

Jag känner mig lite som en bortskämd snorunge när jag sitter och beklagar mig
över ett sår på knät! Men herrejösses va ont det gör..

Igår åkte jag till apoteket på ica maxi på kvällen och inhandlade nya kompresser, såna med halkig yta så dom inte fastnar, och lite annat kraffs.
När jag skulle byta rent höll jag på och självdog.. Man såg igenom hur omysigt de va och skulle försöka få bort den så satt den som berget. Fick ställa mig i duschen och sen slita för kung och fosterland för att få bort den där äckliga prylen! Om jag endå bara kunde ha ett jäkla vanligt skrubbsår,, nej nej.. De är väl onödigt när man kan flå hela knät så det inte ens bildas nån jäkla sårskorpa nångång utan bara fortsätter och gegga 3 dar senare!

Usch,, ja gosigt är det inte iallafall.

Kom nyss hem från stan, varit där och filurat lite med Alexandras studentpresent.
Och jag som kände att de nästan skulle bli alldeles för billigt har nu istället ruinerat mig totalt.
Nån dyrare present har jag nog aldrig lyckats med faktiskt, varken vid någons födelsedag eller något annat.
Men jag är ju jag och de här med att vara lite smart och kolla upp priserna innan jag startar nåt projekt de är nog nåt jag måste lära mig efter den här incidenten.
Så nu är jag fattig som en kyrkråtta :)

Nu har mamma och pappa åkt iväg på någon pensionärskryssning och blir borta till imorgon,,
så ikväll ska jag springa runt och fånga spöken innan jag får sova :P
Haha, vilken tönt jag är! :)

Pussokram




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0