Onsdag 2/6 - 2010

KÄRLEK♥

Trots jobb 8-16 har dagen varit super,
eller kvällen kanske man ska säga.

Efter jobbet åkte jag och shoppade (igen?)
3 par sommarskor och en väska blev det och så lite
vätska på bolaget.

Igår shoppade jag också,,
får ta de lite lungt nu..
Brukar inte köpa så mkt kläder :)
Igår blev det en klännig, en kjol, en tshirt, 3 linnen..
Om jag nu minns rätt.

Sen blev det in på subway,, köpa en macka och cola.. hämta Sofia och sen åka ut till pankakan för att njuta av det underbara vädret.. Där låg vi och njöt för fulla muggar till ca 20,00 då jag skjutsade hem henne för att sedan åka hem och träffa Alex och Marcus..
Jag och Sofia fick en ny vän också,, en svan :)
Eller vi träffade den egentligen sist vi va där ute men nu verkade den mer bekväm med att hänga med oss :)
Jätte söt och verkade nästan posera för oss när jag skulle ta kort =)


Imorgon ska jag älska livet!
Ska va strålande sol och ingenting kan stoppa mig.
Sola vill jag,, skulle faktiskt vilja ta årets första dopp också..
Fast vet inte om det är så smart eftersom jag varit sjuk ..

Pussokram




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0