Onsdag 30/6 - 2010

Förlåt, jag är sämst!
Grattis Ken i efterskott...
Bamsekram!


Spenderat morgonen med att överföra gamla dagboksinlägg från lunarstorm till
deras nya sida l8 lr vad den nu hette.
Vill ju ha kvar dom, de är ju humor på HÖG nivå att läsa dom ibland!

Igår var jag och storasyster och shoppade
på bodyco. Kom hem med en ny bikiniöverdel, en after eden Bh och VÄRLDENS goaste morgonrock.
Babyrosa, jätte fluff med luva. Jag är KÄR! Allt som allt trots halva priset gick det på 900:-.
Ni med små tuttar, sluta klaga och va glada istället!
En bh i 75F/FF kostar runt 400-500 spänn! Och Bikinisar kan ni välja och vraka hur ni vill..
Dessutom slipper ni ryggproblem..
Jag är faktiskt lite avundsjuk på er!
Eller, jag skulle vilja ha en C-D kupa kanske skulle vara alldeles lagom.

Nu måste jag snart fara iväg till jobbet,,
slutar kl 19,00. Efter det är jag ledig i 4 hela dagar!
Och de ska vara kanon väder!
Kärlek på hög nivå!

Ska nog försöka fixa bilen lite,, köpt rostomvandlare, glasfiberspackel, nån väv o och en ny 'ram' eller vad de nu ska kalla sig.. Till ena sidan på bilen som hade ramlat loss..
Och så ska jag på massage imorgon på levfrisk, nice!

Nä nu måste jag försöka göra mig lite iordning.
Pussokram





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0