Tisdag 22/6 - 2010

Less på folk.
Egentligen bryr jag mig inte så jätte mkt om hur jag spenderar midsommaren,
idén med fest på golfklubben lät nice eftersom det där kan komma mycket folk,
och så blir det ju väldigt blandat också.
Men jag börjar tröttna på detta jäkla velande fram och tillbaka och att ingen har någon koll på vad dom ska göra eller vad dom vill göra...
Jag vägrar spendera den här midsommarn i en bil iallafall!

Jag gör snart en midsommarkrans, tar mitt vin och slänger upp ett tält på marenplan, eller nja kanske inte ska överdriva för mkt, slänger upp ett i nån buske vid udden kanske?
Sätter mig där och super mig redlös och lyssnar på kass mobiltelefon musik!
Fast udden är nog heller ingen bra plan, lär va massa fjortisar där..
Pannkakan får de bli, jag, mitt vin och en amatörmässigt gjord blomsterkrans!

Sen ska jag plocka 7 sorters blommor,
lägga dom under nå gammalt trasigt liggunderlag i förväg så dom redan är på plats när jag däckar.
Sen så ska jag in i dimman och drömma om han jag kommer gifta mig med! En självsäker, framfusig, tokig räddare i nöden som tar mig ifrån den här stan och lurar ut mig på nåt äventyr!
Fast de är ju lite överambitiöst sånt där med giftemål, för mig räcker att bli bortrövad alldeles lagom!

Äsch, nä nu känner jag att ironin bara flyger igenom de här inlägget.
Bättre att sluta skriva nu annars kan jag sitta och skriva en massa tjoller
så det blir en hel roman, sånt är jag bra på!

Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0