Tisdag 25/6 - 2010

Idag har jag varit ledig :)

Har varit super fint väder,, på förmiddagen sen hände det något.
Just nu är jag galet mätt,, och väntar på att Jimmy ska komma
hit och dricka efter maten kaffe.. Sen ska vi äventyra oss till Tullan för att se
om en nyckel passar till den där jäklans dumma bommen som är ivägen där!
Gjorde ju inget på moppe-tiden, då kom man ju förbi. Men iallafall jag är alldeles för lat för att åka bil dit och sedan börja världens projekt med att vandra dit man badar. Allt för de där dumma påhittet att ha en bom där!

Varit i skärholmen idag också.
När jag gick utanför new yorker för att ta en rökpaus va de världens folksamling.
Poliser som yrade omkring och frågade förvirrat folk om dom sett något.
Hade tydligen varit skottlossning eller något sånt.
Ställde mig och försökte se osynlig ut i ett hörn för att slippa bli frågad,,
men oj va folk är nyfikna! Jag skyndade mig in igen och funderade en stund över alla människor,
som bara stod där och stirrade och var allmänt ivägen.

Ja iallafall så någon midsommarklänning hittade jag inte direkt,,
får nog köra på nåt jag har hemma redan..
Men hittade en somrig tröja på gina, ett skärp, en bh ioch lite annat pyssel..

Nä usch,, nu ska jag försöka få på mig nå annat är shorts
börjar frysa som en nyfrisserad ekorre!
Puss



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0