Tisdag 8/6 - 2010

Idag har jag gjort brevbäraren generad och skrämt lite barn.
Jag bestämde mig för att fixa lite med bilen,, spolade först av den och tog sen fram slipmaskin och slipade bort lite rost, när jag höll på som bäst gick ett dagis förbi..
De såg inte mig eftersom jag stod på huk framför bilen och någon liten stod halft på vår uppfart och funderade över vart vattnet kom ifrån. Så när jag satte igång maskinen blev denna lilla stackare smyg rädd .. :)

När jag tröttnat på att slipa så drog jag fram bilshampo och skit..
Så när jag står där i shorts och bh och tvättar för fullt kommer brevbäraren..
Han såg så jäkla rolig ut och fick fram ett 'ööh hejhej' efter en stund och såg ut som han inte visste vart han skulle ta vägen. Fick verkligen koncentrera mig för att inte utbrista i skratt!


Nu ska jag passa på och vara lite äcklig.
Såhär kan ett 'skrubb sår' se om man är lika klantig som jag!

Första bilden är från sammakväll och de två senare är ifrån idag,
alltså 4 dagar senare.. Fast på något märkligt sätt tycker jag att blodet
på bilden ser konstgjort ut. Usche..

Och för att tjata lite,, ge mig en sårskorpa så jag slipper ha
kompressor och skit utan att kleta ner mina kläder!

Men de gör mindre och mindre ont för varje dag :)
Positivt!











Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0