Torsdag 17/6 - 2010

Sitter här och är utråkad,,
vilket resulterar i att jag sitter och överanalyserar saker.
Tänka är inte bra för själen, de blir bara rörigt.

Midsommar står vid dörrn,
vill att den ska bli bra!
Bra fest, bra humör och bra folk!

Den enda planen jag vet hittills verkar nice.
Men jag vill veta vilka som ska dit,, känner att alla bara flummar omkring och
ingen riktigt vet vad dom ska pyssla med..

Eller så köper jag ett tält på jobbet, köper en engångsgrill och sätter mig i skogen grillar korv och dricker på tok för mycket vin! Haha ja.. varför inte?
Skulle iof säkert bli jäklans utråkad av att sitta och vara onykter i nån buske för mig själv,,
äsch.. skämt o sido!

Vad ska du göra?
Skriv en kommentar vetja! :D

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Lillan

du skulle ha kommit hit :P massa sjukt travian snack du och min blonda 08 tumvants kompis skulle vart nått:)en syn för gudarna att se er säga va nu är jag inte med ha ha sorry jag mobbas ;)

2010-06-22 @ 04:18:08
URL: http://lilldogg.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0