Måndag 22/3 - 2010

Solen lyser igen, härligt!

I fredagskväll kom mamma hem från Thailand,,
och imorgon kommer även pappa hem igen.

I lördags började jag läsa pojken som kallades 'DET' ännu en gång,,
och nu har jag hunnit läsa ut både den och Pojken som inte fanns.
Är du inne på den tredje boken Pojken som överlevde.
Dessa böcker är så otroligt bra, och så sorgliga.
Det kom tillochmed en och annan tår i ögat när jag låg och läste igårkväll.
Blir så otroligt berörd av dom där böckerna,, att någon kan behandla en annan människa
på det sättet.

De är fan inte klokt!


Nu ska jag alldeles straxt fara iväg till jobbet,,
har setat ute på altanen med en kaffekopp och boken och bara njutit av solen hela morgonen.
Det är fan sånt som får en att älska livet :)
Myspys!

Nu får de räcka för idag,,
puss och kram och nyp i skjärten!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0