Söndag 7/3 - 2010

Tjenare hejsan!

Nu har mamma farit iväg mot varmarebreddgradet, lyxtant! :)

I fredags var jag iväg på äventyr,, spännande!
Storasyster, de kanske blev lite märkligt i telefon men vi tar det sen ska
förklara för dig. :)
Men de va otroligt jävla skönt att komma ifrån den här staden och se något
annat, även om de bara var för några timmar! :)

Igår var mina två mostrar här och kalasade med mamma.
Dom drack vin och käkade ost och den ena lämnade en jäkligt god dricka till mig.
GIN Mojiiito, smakade suveränt.. Dock finns den inge ens på båten utan man måste in till Tallin för
att köpa den,, så får väl försöka planera in en kryssning om jag blir alldeles för såld på den..
Smakade ju bara nån klunk igår.
Dom bastade också, alla tre samtidigt.. (måste ha varit tok trångt) Och jisses vad dom gapade, haha!
Morsan blev lite full i fan och satte igång vattenduscharna åt lite olika håll med kallvatten så de blev ett välldans tjut,, började fundera på vad dom egentligen pysslade med där inne.

Igår skulle jag åka till Willys o handla lite snabbt efter jobbet,,
Men de blev ett helt projekt..!
Eftersom de e fel i ena filen på motorvägsbron har dom ju stängt av en del.
Så från Willys måste du åka genom heeela stan för att komma hem.
Enormt irriterande när man är tokhungrig och vet att de finns kött och klyftpotatis hemma som väntar och att
bearnaisesåsen ligger i tryggtförvar i påsen man just varit och handlat.

Har också på något märkligt sätt lyckats skaffa mig ett litet problem.
Hur kommer det sig att en viss sorts personer alltid ska dras till mig?
Någon halvkriminell prick vill jag inte ha med att göra, been there done that!
Jag måste byta aura på något sätt!
Någon som vill ge mig en ny? kanske borde lägga ut den på tradera!?

Haha skämt o sido, nu får det räcka för idag.
Ha de bäst allihops!
Kram













Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0