Tisdag 9/3 - 2010

I söndagskväll med de impulsbio :)
Satt och snackade skit med storasyster när Alex ringde och undrade om jag skulle haka på till heron
för att se avatar 3D :)
Självklart ville jag de,, har ju tjatat om att se den en stund nu!

Va en jäkligt bra film,, och väldigt vackert gjort också!

Igår va de jobb som gällde,, sen när jag skulle gå och lägga mig kom jag på en jäkligt dum idé.
Rotade fram mina gamla dagböcker, sen ja de börjar väl 97 eller något och började mata igenom dom.
De dumma med hela idén är att jag har varit en riktig jäkel på att skriva dagbok,,
och blev ju inte klar med allt läsandes förrän kl va över 2.
Men spännande va det iallafall,, jisses vad man kan förändras med åren.

Jaja, näe nu kommer jag inte på något vettigt att skriva
så de är lika bra att vara tyst.
Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0