Fredag 28/5 - 2010

Hallåhallå! :)

Har upptäckt att man på facebook kan dölja sina statusuppdateringar och webbplats för enskilda personer.
Så nu gör jag ett nytt försök att ha min blogg öppen igen.
Lösenordsskyddade den för min lilla pappas skull, han är för nyfiken för sitt eget bästa.. Och efter allt som hände i vintras så tyckte jag lite att nu fick det vara nog.
Han blev mest bara förvirrad och försökte på klumpiga sätt fråga om det jag skrivit utan att avslöja att han läst,, vilket resulterade i att han nämnde namn han omöjligt kunde ha någon aning om vilka de var och avslöjade sig rätt hårt.

Och nej, det har ingenting att göra med att jag skäms, eller vill ha hemligheter för min pappa.
Det har med att göra att jag är hans enda dotter och han har haft tillräckligt med mig under mina tonår och han inte riktigt än idag vet hur han ska hantera en ung dam. Så det är för hans egen skull som jag inte vill att han ska läsa, speciellt inte eftersom jag ibland blir tvugnen att skriva lite kryptiskt och han bara går runt och oroar sig i onödan. Man ska vara rädd om fadershjärtan!

Men nu ska vi ha en liten testperiod och se hur det går efter månader med lösenordsskydd.


Igår var det Alexandras studentskiva på 550,, ja.. de va helt ok :)
Dock rätt lite folk och självklart var det mycket yngre.. Eller övervägande yngre men jag hookade ihop med Marcus så vi kunde jämföra rynkor tillsammans under kvällensgång ;D haha!
Dock uppkom en lite rolig situation när vi va på toa tillsammans,, jag sminkade mig lite och han skulle pissa.. När vi kom ut därifrån stirrade folk en smula.. HUMOR! Jag menar,, det måste sett sjukt ut när Alexandras pojkvän och hennes moster kommer ut från toaletten tillsammans, bissart - HAHA!
Marcus är ju mer som en tjejkompis,, eller ja kanske inte så riktigt men typ, haha.. Men de kan ju inte hennes skolkompisar veta :)

Idag är enda lediga dagen för mig den här veckan,,
nästa vecka tar Alex studenten :)

Gud va folk börjar bli gamla!! Alla blir bara äldre och äldre, alla utom jag ;)
Eller ok, jag kan väl erkänna börjar känna lite i själen ibland att åren går.. haha!

Nä,, nu orkar jag inte uppdatera mer.
Ha de fint allihops.

Puss&Kram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0