Lördag 29/5 - 2010

Oj,, nu är jag tok mätt..
Jag är fan grym på att göra köttbullar,, dom var för goda för sitt eget bästa!

Helgen består av jobb,,
och ja inte så mkt mer.

Nästa vecka tar alex studenten..
Herregud,, får nästan lite panik när jag tänker på det.
När jag tog studenten skulle jag bara jobba ett år och fundera ut vad jag
ville bli 'när jag blev stor'.. Nu har det går en välldans massa tid
och jag har fortfarande inte den minsta susning vad jag vill göra med mitt liv.
Börjar känna mig lite stressad faktiskt..

Kikade lite statistik,,
oj va folk hade läst sen jag tog bort lösenordet.
ifrån ca 2-3 på en dag till +20?

Är det så viktigt för folk att få vara lite hemliga?
Jag menar har ju gett mitt lösenord tidigare till alla
som velat haft det i princip..

Skulle va kul om du ville skriva vem du är i kommentarer
om du nu vågar? ;)


Pussokram




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja klart jag vågar haha :) Puss Alex

2010-05-30 @ 09:01:33
Postat av: Anonym

Haha! Men du hade ju lösenord förut också ;)

De är alla nya hemliga personer jag undrar vilka de är :) Men puss på nosen på dig iallafall!

2010-05-30 @ 20:25:59
URL: http://thatigers.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0