Måndag 10/5 - 2010

Tänkte dra lite vad som hänt i helgen som gått :)

FRE: I fredags var jag och Alex hos Robin och drack en del..
Sen blidde det utgång. Eller ja,, vi hann komma till swedbank för att hämta ut pengar när A hittade nån rolig prick som tyckte vi skulle med till Flamman,, och skulle åka taxi dit.
Så stack dit, visste ju att tommy o robert och dom skulle dit så ..

Vi kände för att vara lite smarta och stack en 10 minuter i 2 därifrån, till hörnet och köpte cigg och sen till kebaben. Lycka var att sittandes i nästan total lugn och ro få äta sin kebab innan allt onyktert folk VÄLLDE in vid 15 över 2..
Men då va vi klara.. Hittade 2 farbror blå som såg utråkade ut som vi började pladdra med..
Jag sa att helikopterrånarna va mina idoler,, och att ska man göra nåt kriminellt ska man göra de på riktigt inget kraffs som de mesta består av i den här stan.. Sönderbrända bilar och rån av små kiosker.. Sånt tycker jag bara är slös med alla inblandades energi..
Tyckte dom skulle skjutsa hem A så hon slapp gå hem själv,, men dom hade inte tid med det sa dom.
Så när jag tog taxin ringde jag upp henne efter en stund så satt hon i polisbilen,, när hon hade gått till nordea hade poliserna ångrat sig och åkt ifatt henne och sagt att dom körde hem henne. :)
Kändes tryggt!


LÖ: I Lördags blev det raggarklubben,, eller ja Southern Streeters..
Va först hos R och drack vin och klurade över om vi verkligen orkade åka så långt bort men de blev så.
Massa folks där,, kul kul :)



SÖN: Igår blev de lite kaffe med min äldsta storasyster som kom hit och plingade på dörrn från ingenstans.
Mamma hade ju gått ut i skogen och glömt nämna att de skulle komma något sorts besök.

Sen vid kvart över 2 så kom Bobbin hit och så åkte vi till streetcar utställningen som hölls vid mekonomen vid astra. Där hittade vi en Jimmy också... :)
Grymaste inredning va nog en med en porlande damm i bakluckan och vodkaflaskor. I själva bilen fanns ett stort pokerbord.. Ja den va nice =) ( hittade lite bilder från söndagens olika bravader på internet,, finns längst ner efter inlägget)

Efter det blev det till att åka till Icamaxi och inhandla engångsgrill och korv och sånt.. Sen till Scania sjön och grilla.. Då hade J hämtat både Jc och Viktoria också och lagomt slut i huvet skrattade jag åt allt och ingenting.. Och alla gjorde sina egna spännande försök att få i gång grillarna.

Efter grillningen blev de en kaffe hos Jimy och Jc för att sen fara vidare till moraberg för bilträff.
Mycket folks och snuten va där en vända också och gav dåliga vibbar..
Med dom i tanken for vi senare iväg för själva racet nästan övertygade om att dom skulle komma och pajja det som dom gjorde förra gången..
Men efter att en massa folk stått och halft fryst ihjäl,, ingen polis hade dykt upp så blev de ett race iallafall. :)
Om jag förstod de hela rätt så vann porschen i slutändan iallafall.
När jag kom hem va jag så slut så hälften vore nog..



Idag skulle Tilla komma till tälje en stund! :)
får kramas med henne efter jobbet!

Ja de va min helg de och får räcka som uppdatering nu,,
har ju skrivit massor ju :)


Pussokram










Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0