Onsdag 19/5 - 2010

Usch, de är slös att vara sjuk!!
Speciellt nu när alla på jobbet nästan är sjuka och man skulle kunna få massa extra tider..
Suck,,

Nu har jag iaf inte ont i halsen längre,,
men hostar som aldrig förr.
Vaknade halv 8 imorse av världens hostattack och däckade sedan igen
för att vakna kl 11.

Men har endå fått lite nytta gjort idag.
Ringt a-kassan för att fråga om en enkät dom skickat hem till mig och
har även tagit mig i kragen och ringt folksam och anmält min mobiltelefon borta,,
de skulle skicka en rekvisition till typ onoff eller elgiganten och så skulle jag betala självrisken och sen
få en ny. Nice nice,, saknar ju min satio massor!
Bara de att kunna ta bilder när man är ute och partar.. Hur tråkigt som helst ju att inte kunna de!

Jag försöker njuta av solen nu när jag ändå bara är hemma,,
dock blir de så galet varmt så jag måste ta pauser då och då.
Börjat läsa Sjöjungfrun av Camilla Läckberg idag.. De gillas!

Har även fått c-vitamin tabletter från bästaste storasyster som hon fått från Uffe på levfrisk.
Så ska knapra dom och nu jäklar ska jag se till att bli frisk!!

Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0