Torsdag 6/5 - 2010

Hallå där :)

Idag har jag setat på altanen och älskat♥
solen några timmar nu på 'morgonen'.
Läst en bok, Tyskungen av Camilla Läckberg, som är galet spännande :)

Nu är jag ledig i 4 dagar, ska bli härligt :)
Snart är det dags att röra sig ner mot centrum och hämta upp
Carro för en tur till skärholmen med fika och strosande i affärer och allmänt tjejmys.
De är bra för själen!

Hoppas också att grejjerna från asos.com kommer idag eller imorgon - håller tummarna -
Då kan jag och mina nya saker kanske leka med varandra i helgen om vi faller varandra i smaken :)

Har också tagit mig i kragen och skickat in mina betyd och sådant till
högskole antagningen eller vad det heter. Inte för att jag har någon aning om jag vill/ska börja plugga
och isf NÄR detta ska ske.. Men det är ju endå bra att ha det gjort så de är klart om jag får för mig
att börja söka till nån linje. Undrar hur folk gör för att veta vad dom vill bli när dom blir stora.
Jag har verkligen inte den gnutta aning.

Ibland tycker jag att urvalen borde vara mycket mer begränsade så man inte har så många valmöjligheter,
fast det skulle ju suga för dom som verkligen vet va dom vill göra.
De här är ju något som snurrat i mitt huvud sen jag tog studenten,, skulle ju bara ta ett år och fundera, jobba och sen börja plugga till nåt.. Men blev inte klokare på de året och nu har tiden bara runnit iväg.

Jaja, nog om detta nu måste jag föna håret och sen sticka iväg.
Pussokram ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0