Fredag 19/11 - 2010

Jag är så jävla glad!

Fick idag tillbaka tentan i marknadsföring 1.

Ja.. den kursen där läraren pratade norska, boken va på fackengelska
och på själva tentamendagen så försov jag mig och skrev provet utan ens något morgonkaffe(!)
Som de flesta vet är jag är seg jäkel på morgonen..
Och trots att jag bara hade varit vaken en kvart (sprang till skolan på 10 min när jag såg att jag försovit mig)
så klarade jag den!!! :D

De trodde jag faktiskt inte, skrev 5 sidor medan de flesta andra skrev 10-12
och när jag gick ut därifrån kom jag inte ens ihåg vad jag hade skrivit.
Nu när jag tittade igenom tentan kunde det ha varit vem som helst som skrivit den,
så dålig koll hade jag på vad jag hade skrivit.

Så nu är jag troligtvis på VÄRLDENS BÄSTA humör!


Ikväll blir det vin för hela slanten,
det kommer över en del folk från klassen hit, hörde jag spåra?!
Har knappt nån riktig koll på vilka som ska dyka upp, men om jag förstått de rätt är de Suzanne, Erika, Jossan, Anna, Elias och så kanske Sandra kommer förbi o säger hej senare..

Sen ska jag och mitt TOK bra humör, och klasskompisarna såklart
invadera Harrys...

Kommer nog bli en super trevlig kväll.
Nu ska jag slänga in mig i en dusch,,
Ha de fint..!

Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0