Måndag 29/11 - 2010

Oj vad tiden går snabbt,
nu är november snart slut..
Fortsätter det såhär är det ju snart sommar, eller ja iallafall vår :)

Haft en supermysig helg hemma i Södertälje.
Fredagen bestod av lite strosade på stan med Alexandra och sedan
hem till mamma&pappa för fredagsmys.
Vi käkade oxfilé och ugnsbakade rotfrukter, sen spelade vi lite bissmark och
på kvällskvisten unnade jag mig även en vända in i ångbastun/duschen (som inte fungerade sist jag var hemma).

Lördagen blev en snabb vända på stan för att shoppa strumpbyxor, som jag självklart glömde när jag var nere på fredagen. Sen blev det hem till Ken&Carro för te och rostade smörgåsar, och självklart en hel del pladder. :)
Till kvällen kom storasyster förbi och drack kaffe och sen blev det till att göra sig iordning för kvällen och
yra vidare hem till Fredde för vinafton. Sen blev det utgång och behöver jag ens nämna att jag avslutade kvällen med att äta kebab?! Haha..

Ja, det var min helg det.
Hoppas ni andra haft den super mysigt ni också.

Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0