Onsdag 10/11 - 2010

Igår hände något väldigt irriterande.
En bläckpenna läckte, och den läckte inte lite heller..
På min vita soffa, min morgonrock för 800:-, på hela mina händer, mina ben och det droppade över golvet när jag skulle ta mig till köket och försöka göra mig av med den satans pennan.
Golvet fick sig en omgång cilitbang och de försvann,, händerna skrubbade ja halft sönder, sprang till konsum och köpte vanish, slängde morgonrocken i blöt och just nu har jag tvättstuga,, som blev ägnad åt soffan.. Får se om jag hinner tvätta alla kläderna som var den egentliga planen.. - SUCK -

Dessutom fick jag en elräkning å 941:-(!!) De va inte heller så kul..
Fattar inte ens vad allt är men nån avgift till de ena och de tredje, sen nån flyttavgift, och sen själva elförbrukningen som inte var så mycket... Jaja, tur att man har ett sparkonto. :/


Senare ikväll kommer några brudar från klassen hit, vi ska ha filmkväll.
Så Jag, Sandra, Anna, Josse och Suzanne ska trycka ihop oss här och se film.
Men finns de hjärterum så finns de skjärterum. :)

På fredag kommer min sötnos Alex hit och hälsar på!!
Hade tänkt gå till Safiren de är nåt special där med dansband.. men vet inte riktigt längre.. kostar typ 200:- o gå in, och så låter det som de flesta yngre kommer vara där på lördagen när Erik Hassle kommer.

Lördagen har jag inte bestämt riktigt än om det blir lugn hemmakväll eller maskerad, men då måste man ju ha nåt att ha på sig? Robert, skicka hit din tok grymma vargdräkt! :D

Men men,, nä nu har jag uppdaterat nog för idag,
Hoppas ni har de superbra där hemma allihop!
- Kastar kärlek på -



Puss&Kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0