Onsdagen 24/11 - 2010

Hallå där!

Nu är vintern verkligen här, USCH!
Snön är totalt ouppfostrad och bara yr omkring,
tänk om den iallafall kunde hålla sig still i lugn och ro på backen?

På fredag åker jag hem till Stälje
Har försökt styra upp så jag ska få in så mycket
av olika saker.

Så planen ser ut såhär för tillfället,
kommer hem vid 13tiden blir upphämtad av sötsaken Alex och sen åker vi ner och strosar på stan,
fikar och bara myser helt enkelt.
På kvällen blir det bara till att umgås med mamman och pappan, riktigt fredagsmys alltså.
Dels för att jag yrade omkring så mycket sist jag var hemma och inte riktigt hann umgås med dom själv, när jag väl va hemma så va de så mycket annat folk hos oss eftersom jag fyllde år, och så ska mamma åka bort resten av helgen också.. Och jag kan VERKLIGEN behöva en nykterkväll!

Lördagen hoppas jag på att kunna bjuda in mig på kaffe hos Ken&Carro
och snacka en väldans massa skit och sen på kvällen lutar det just nu åt vinafton med Fredde, han va ju bortrest sist ja va hemma och en av de få jag inte träffat på flera månader nu. Så det skulle vara väldigt trevligt iallafall om det blir av.
Sen blir det ju säkert utgång också och då stöter man nog på en och annan trevlig prick också..


Ja nä nu måste jag springa ner i tvättstugan igen,
Pussokram på er små hjärtegryn <3



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0