Tisdag 23/11 - 2010

Tjiihoo!!
Fick idag tillbaka tentan i organsiation & ledarskap
och vet ni.. Jag blev GODKÄND!
Fyfan va jag är bra!!!

Här bestämde vi tjejjor att vi skulle ta och åka och bada ikväll..
Nu har dom på något sätt lurat mig till att vi ska besöka gymmet där innan,
min kropp kommer få en chock! Den kommer lägga sig ner och dö på fläcken,,
hur ska denna dag sluta? Haha

Har en svag fundering över att åka hem ihelgen, då blir det en månad sen jag va hem och hälsade på..
Men som alltid har jag massa beslutsångest, och så känns det jobbigt att försöka styra upp vem man ska hinna träffa, när och vad man ska göra..

Vill ju träffa allt och alla, men vill också bara hem och mysa med mamman och pappan och katterna,
ja usch.. de är svårt de där,, ska fundera en sväng till på det hela.
Men åker jag hem tar jag nog iallafall tåget, går så mycket snabbare med det än med bil.

Ja nä nu måste jag försöka hitta nånting som man kan iallafall försöka kalla träningskläder?
Det kommer bli en spännande kväll det här.


Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0